GLOBAL HONDA

인류의 꿈을 실현해 나가는 존재하는 것 자체가 기대되는 기업

CEO Message

 

With our dreams as the prime mover, we'll bring joy and happiness to our customers with truly attractive technologies and products. With our dreams as the prime mover, we'll bring joy and happiness to our customers with truly attractive technologies and products.
고객의 기쁨과 행복을 향한
혼다의 진정한 꿈
고객의 기쁨과 행복을 향한 혼다의 진정한 꿈

혼다는 1948년 설립이래, 인간을 위한 기술 제공의 꿈과 혼다의 철학을 토대로, 전세계 고객들에게 기쁨을 드릴 수 있는 기술개발과 제품생산을 위해 지속적으로 도전해 왔습니다.

최근 글로벌 경제성장은 전 세계적으로 더욱 더 다양한 고객의 니즈를 동반합니다. 혼다는 기술과 제품을 통해 지속적으로 고객 기대에 부응하고 기쁨을 드리기 위해, 각 지역에 맞는 사업 계획을 수립하고, 이를 실행해 나갈 것입니다.

가장 최근의 혼다의 도전으로는 다음 세대를 위한 수소에너지 사회 구현, 자동차 실험연습실이라 불리우는 Formula 1 레이싱 참가, 그리고 혼다의 설립 때부터 소중히 간직해 온 꿈인 Honda Jet 양산화 등이 있습니다.

혼다는 기업 슬로건인 "The Power of Dreams"를 바탕으로 전 세계 고객들에게 기쁨과 영감을 전달하고 "Team Honda"로써 도전적인 기술과 제품개발을 위해 꾸준히 노력할 것입니다.

 

Since its foundation in 1948, based upon the dream of using technology as a means of serving people and following Honda Philosophy, Honda has continuously challenged to create technologies and make products that bring joy to our customers around the world.

Recent global economic growth has been accompanied by increasingly diversifying customer needs in all countries and regions across the globe. In order for us to continue fulfilling customer expectations and pleasing our customers with our technologies and products, we are further advancing and accelerating our business initiatives in each region.

Honda's latest challenges in our constant pursuit of new dreams include our initiatives toward a hydrogen energy society for the next generation, our renewed participation in Formula 1 racing that we view as an “experimental laboratory on wheels” to feed back technologies to mass production models, and the start of sales of the HondaJet, a dream we have cherished since the company's foundation.

Driven by The Power of Dreams, Honda's corporate slogan, we will work as "Team Honda" to continue creating challenging technologies and products to deliver joys and inspiration to our customers around the world.
June 2015